.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واردات بی رویه برخی محصولات شایعه است

معاون پارلمانی وزیر بازرگانی گفت: واردات بی رویه برخی کالاها از جمله برنج و برخی محصولات دیگر به کشور تنها در حد شایعه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، شجاع الدین بازرگانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرگانی مازندران در ساری افزود: به عنوان نمونه میزان واردات مرکبات کمتر از 452 هزار تن بوده است.

معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه در سه سال فعالیت دولت نهم هزار و 52 هزار تن صادرات سیب و مرکبات صورت گرفته است، اظهار داشت: میزان واردات انواع محصول مرکبات در طول سه ساله دولت نهم 178 میلیون دلار بوده و می توان اذعان داشت که میزان واردات انواع محصولات در این دولت به مراتب کمتر از سایر دولتها بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 30 درصد ضایعات در میوه و مرکبات وجود دارد که برای کاهش این میزان باید برنامه ریزی کرد.

بازرگانی با بیان اینکه افزایش تقاضا در ارقام پرمحصول و سبد پرمصرف خانوار نظیر برنج و غلات در جامعه محسوس است، یادآور شد: افزایش تقاضای بازار برای اقلام غذایی افول یافته است و سبب شد تا کالاها در دست تولید کننده بماند.

گشایش 400 نمایشگاه بهاره در سراسر کشور

بازرگانی در ادامه از گشایش 400 نمایشگاه بهاره در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: از دو هفته آینده و به مناسبت نوروز 88 ، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاهای بهاره به ظرفیت 400 نمایشگاه در سراسر کشور آغاز به کار خواهند کرد.

وی افزود: در مازندران نیز کشاورزان و باغداران می توانند با عرضه محصولات خود در این نمایشگاه اقدام به عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات خود کنند.

بازرگانی خاطر نشان کرد: صادرات محصولات باغی و زراعی در مازندران باید افزایش یابد.

معاون وزیر بازرگانی با اشاره به اینکه مردم اکنون تحت تاثیر استراتژی کاهش قیمت جهانی قرار گرفته اند، تصریح کرد: کاهش اثرات قیمت جهانی بر کشور با سرعت صورت نمی گیرد.

در پایان این مراسم عباسعلی وفائی نژاد به عنوان رئیس جدید سازمان بازرگانی مازندران معرفی و قنبر رهی، رئیس سابق این سازمان به افتخار بازنشستگی نائل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.